新皮袋

9:26:00 PM

The following are available resources from the Chinese session
Click here for recorded sermon
(To download, right-click and "Save Link As...")

哈該書 1:1-8, 以弗所書 2:19-22

哈該書 1:1-8

1
。大利烏王第二年、六月初一日、耶和華的話藉先知哈該、向猶大省長撒拉鐵的兒子所羅巴伯、和約撒答的兒子大祭司約書亞說、
2
。萬軍之耶和華如此說、這百姓說、建造耶和華殿的時候尚未來到。
3
。那時耶和華的話臨到先知哈該說、
4
。這殿仍然荒涼、你們自己還住天花板的房屋麼
5
。現在萬軍之耶和華如此說、你們要省察自己的行為。

6
。你們撒的種多、收的卻少.你們喫、卻不得飽、喝、卻不得足、穿衣服、卻不得暖.得工錢的、將工錢裝在破漏的囊中。
7
。萬軍之耶和華如此說、你們要省察自己的行為。
8
。你們要上山取木料、建造這殿.我就因此喜樂、且得榮耀.這是耶和華說的。

以弗所書 2:19-22

19
這樣、你們不再作外人、和客旅、是與聖徒同國、是 神家裡的人了.
20
並且被建造在使徒和先知的根基上、有基督耶穌自己為房角石.
21
各〔或作全〕房靠他聯絡得合式、漸漸成為主的聖殿.
22
你們也靠他同被建造成為 神藉著聖靈居住的所在。

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Speakers

主恩基督教會

Lords Grace Christ Church
47-14 Glenwood Street
Little Neck, New York 11362

(347) 983-9700
(347) 450-4237

Bus Q12: Last stop (one block south)
Bus N20 / N21: First stop after Little Neck Parkway (two block south)

Church Schedule
Sunday: Combined Worship 11:00-12:45 PM
English Worship 11:15-12:30 PM
Sunday School 1:15-2:15 PM
Friday: Youth Group: 7:30 PM